❗️❗️DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY ❗️❗️ !!! Dne 30.3.2024 bude naše kamenná prodejna uzavřena !!! V současné době jsou dodací lhůty cca 10+ a víc prac. dní a to z důvodu přetížení objednávkami . Prosíme tedy o trpělivost. Vše dodáme jen to může trvat déle. Je to z důvodu velkého zájmu. Objednávky klasicky přijímáme, jen potvrzení se může protáhnout a následná expedice také. Proto prosíme o trpělivost je to z důvodu velkého zájmu o naše služby. Tím pádem i telefonní linky budou hůře dostupné, ale na email se budeme snažit odpovědět v co nejkratším termínu, ale i zde prosíme o trpělivost. !! !! Doporučujeme nás spíše kontaktovat e-mailem NEŽ TELEFONICKY !!

E-skútr HECHT TERRIS WHITE Nevíte kde uplatnit Sodexo, Pluxee, Edenred, Benefity klikni

Kód: HECHTHECHTTERRISWHITE
Neohodnoceno
32 699 Kč
Skladem v E-shopu (Dostupné u dodavatele)
Elektrický skútr s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Motor 3000 W. Max rychlost 45 km/h, dojezd až 50 km.

Detailní informace

akce pro registrované
Akční ceny
Pro registrované zákazníky máme akční nabídky se slevami až 15% nebo akční cenou jen pro Vás. Akce se vztahují jen na platbu hotově nebo převodem. Bližší informace na info@megabike-cyklo.cz

Detailní popis produktu

Elektrický skútr poháněný 3000 W bezuhlíkovým motorem s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Maximální rychlost je omezena na 45 km/h, proto jej mohou řídit již osoby od 15ti let s řidičským oprávněním skupiny AM. Motor je napájen z kvalitního lithiového akumulátoru 60 V / 20 Ah. Na plně nabitý akumulátor je dojezd až 50 km. Nosnost skútru je 150 kg, je jednomístný. Dravý a atraktivní vzhled skútru zaujme nejen teenagery. Elektromotor s výkonem 3000 W dodává skútru svižnost a sílu. Snadno se s ním propletete v hustém provozu, nezadýchá se ani při jízdě do prudkého kopce. Široké pneumatiky 145/70-6" s hrubým dezénem umožní i jízdu po nezpevněném terénu. Kola jsou osazena kotoučovými brzdami. Skútr je vybaven dvojicí předních LED světlometů, LED koncovým světlem a LED směrovými světly (blinkry). Řídítkám vévodí velký LCD panel, na kterém jsou zobrazeny přehledně všechny důležité informace. Délka skútru je 1450 mm, výška 1120 mm, šířka 470 mm. Sedlo je odnímatelné, řídítka lze snadno sklopit, po složení se proto dá naložit i do kufru většího automobilu. Skútr si proto můžete vzít s sebou například na dovolenou. Zásadní výhodou elektrického skútru je velice levný provoz s minimální údržbou. Náklady na ujetý kilometr jsou zlomkem nákladů provozu spalovacího motoru. Levněji už lze jezdit jen na kole, nebo chodit pěšky. Elektromotor je tichý, neprodukuje žádné zplodiny, má vysoký točivý moment již v nízkých otáčkách. Údaj o maximálním dojezdu udává orientační hodnotu, jaké je možné dosáhnout za naprosto ideálních podmínek. V praxi je pak dojezd do značné míry ovlivněn hmotností řidiče a dalšího nákladu, výškovým převýšením překonávaným při jízdě, povětrnostními podmínkami, stavem vozovky, způsobem jízdy, četností rozjezdů (například na křižovatkách), stavem pneumatik (zejména jejich nahuštění), kondicí akumulátorů a mnoha dalšími faktory. V extrémních podmínkách se tak dojezd může snížit i na méně než 50% uváděné hodnoty. = Proč musí mít skútr homologaci a SPZ? Jediná motorová vozidla, která smějí legálně na silnici bez registrace jsou v podstatě pouze elektrokola a elektrické invalidní vozíky, přičemž Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 168/2013 přesně specifikuje, co může být považováno za elektrokolo. Zejména musí být splněny tři podmínky: + Výkon motoru nesmí být vyšší než 250 W + Motor může pouze pomáhat při šlapání do pedálů + Při dosažení rychlosti 25 km/ h se musí motor samočinně odpojit. Dodrženy musí být všechny tři podmínky současně, nestačí proto pouze motocyklu přidat šlapací pedály a tvrdit, že se může jednat o elektrokolo. Jestliže má tedy vozidlo vyšší výkon motoru než 250 W, nebo se pomocí motoru pohybuje i bez šlapání do pedálů, nebo je s pomocí motoru schopno dosáhnout rychlosti vyšší než 25 km/h, jedná se z pohledu zákona o motorové vozidlo, které musí splňovat veškeré náležitosti. Pokud se tedy nemůže jednat o elektrokolo, je to tedy homologace pro provoz na pozemních komunikacích, registrační značka, platné osvědčení technické kontroly a platné zákonné pojištění. Řidič pak samozřejmě musí být držitelem řidičského oprávnění potřebné kategorie. Bohužel se můžete setkat na trhu i se stroji, které homologaci pro provoz na pozemních komunikacích nemají, přestože nesplňují parametry pro zařazení do kategorie elektrokol (případně kategorie invalidního či seniorského vozíku). Takové stroje ale na silnici nesmí. Ať už vám prodejce bude z důvodu nepoctivosti, či neznalosti zákona tvrdit cokoli, veškeré případné následky vyplývající z používání takového stroje v rozporu s platnými předpisy ponese vždy pouze provozovatel (řidič). Pokud vás s vozidlem bez homologace, platné technické kontroly a bez pojištění odpovědnosti z provozu vozidla zastaví silniční kontrola, pokuta se může vyšplhat v krajním případě až na desítky tisíc korun.

Při platbě penězi je možné dostat zajímavou nabídku neboli akční cenu a tu Vám rádi uděláme když napíšete na info@megabike-cyklo.cz

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×